diinmickis

Alla inlägg under september 2013

Av Michaela - 30 september 2013 18:48

Hej allihopa!

Inte bloggat på några dagar men det har varit helt tomt i huvudet

Jag har inte haft ngt att skriva om har dock inte det nu heller men måste ju blogga.

Jag får seriöst damp på en kille i klassen!

Han e ju seriöst dum i  huvudet!

Idag satt vi på lektionen o då säger han att jag är ful o fet!

Man bah - Jag e varken tjock eller ful

jag fan älskar mej själv sen så kommer han o gör så mitt självförtroende hamnar på botten

Jag e fan inte pinnsmal men jag e ju inte direkt tjock heller!

Det e inget fel med att vara större eller mindre!

sitter o förolämpar dom som e lite större igenom att säga att nån e fet!

hur många har inte tagit självmord för sånna saker!

jag sitter inte här o säger att jag ska ta livet av mej men förstå det finns dom som har gjort det o vill göra det.

Jag kanske inte e snyggaste tjejen i skolan men jag e fan inte ful!

jag e inte tjock o jag e inte smal!

jag e fullständigt nöjd med mej själv!

Tro inte att du e cool för att du kallat ngn ful!

för gud straffar en direkt!

?

Av Michaela - 27 september 2013 21:28

Puuuuusssss?

<3

Av Michaela - 27 september 2013 21:18

Att allt ska vara så sjukt svårt! Mitt självförtroende e på botten o allt e förstört! Jag e inte fin men jag e inte ful heller! Bara för att du kallar mej ful gör mej inte snyggare!

?

Av Michaela - 23 september 2013 18:42

Ingenting att blogga om men idag har jag varit i skolan iaf! As tråkigt...

Presentation


Hejsan :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards