diinmickis

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Skitsnack...

Av Michaela - 25 augusti 2013 10:31

Fuck off med erat prat,

 jag kan göra som jag vill
det är ni som backar undan och jag som står still
på samma jävla plats som jag har stått hela livet
att jag är jag det står jag för, allt det är givet
avundsjuka folk som inte vet vad ni ska göra
lämna mig ifred och försök

inte störa
jag vet vilka ni är och ni ska sluta nu direkt
annars ångrar du dig sen när ert pannben bilr spräckt
underskattade talanger var som sitter in i CHECK, check att leva erat liv
det kan fan inte vara lätt,
vara avundsjuk på bruden som är mera man än dig,
du har ingen kuk du har en fitta PRECIS som din tjej
stämpla mig för allt, ja är fan ingen ängel,
men ja får vad ja vill men du får ingenting i sängen,
jag blir lakk på ditt tjafs, att jag är värdelös
själv ligger du och sprattlar som en bebis i kuvös
så finns det en flicka och hon har blivit dissad
dom säger det är mitt fel att hon blivit ner pissad
skyll på mig och stämpla mig, fyfan vad ja tar åt mig
seriöst är du trög? ja har fan inte rört dig
lämna mig ifred nu och skit i vad dom säger
sköt ditt eget skit liv, so what om ja e player!??!
det är inte din buisness så lämna det och gå,
om du inte kommit över kom tillbax om några år,
tillbaka till killen som tror att han är nått,
ja hittar inte på nått
1 2 3 TJÖT, men okej, var lite snälla och gå till tönten och SUG,
ja vet var han finns för han är

Bögen i buren...

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 30 november 2013 22:44

               mattsvarta skor med rosa nitar skriv kommentarer så länkar jag sidor med priser :)    ljusrosa med silvriga nitar o rosa snören:) kommentera så länkar jag sida med pris   samma pris men mer skrikrosa färg :)   fett sn...

Av Michaela - 30 november 2013 02:20


   omg va ful bild men aja <3

Av Michaela - 30 november 2013 02:11

 Hej på er! <3 sitter här o kollar på Hitta Nemo o har de mysigt ;D Imorgon blire stallet o mysa med hästmular o pussa på! Idag hoppade jag med sötisen Dimon o rev inte ett enda hinder! :) Har hittat några nya produkter jag tänkte jag skul...

Av Michaela - 28 november 2013 22:54

Hej alla!<3 inte haft ngn dator så inte kunnat blogga :( men nu har den äntligen kommit hem igen!<3 saknat att blogga så fkn mycket!<3 Sitter o skypar o kollar Hitta Nemo så fkn kul liv :D <3jag e lite speciell, jag vet! :* e ...

Av Michaela - 17 oktober 2013 20:15

TJAAA fan va glad jag är!! Det är fredag imorgon, jag är så fkn lycklig! bara vara ledig sova,mysa, o det bästa av allt umgås med nära o kära!<3 bara sitta o mysa under en filt med sin älskade mamma! eller vara ute i garget med pappa! ...

Presentation


Hejsan :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards